فرار از گرمای 60درجه برای 5-6روز :-)

دوشنبه 26تیرماه برای رهایی از این گرمای 60 درجه!!! رفتیم سفرمژه  همراه باباجون اینا، عموشهرام اینا، عموشهریار اینا و خاله پری(خاله باباشهروز)قلب

مقصدمون شهر تاریخی همدان بود. دوشنبه بعداز ظهر حرکت کردیم.

شب رو بروجرد بودیم.کمی استراحت کردیم و باباجون یه صبحانه عالی درست کردماچ و ما هم نوش جان کردیمخوشمزه و دوباره راه افتادیم.ارمیا بین راه همش خوابیده بودخواب

بین راه چندباری توقف داشتیم. حدودای 2ظهر 3شنبه بود که رسیدیم همدان.

هوا عالی بود فقط توی آفتاب کمی گرم میشد اما درکل عالی بودخیال باطل

ناهار خوردیم و همگی خوابیدیم غیراز بچه ها(ارمیا، نیکا و پانی) تا تونستند شیطنت و سروصدا کردندقلب

برای شام رفتیم رستوران آبشار توی عباس آباد که خیلی عالی بودخوشمزه

بعدش رفتیم پارک عباس آباد

کلی بازی کردیم هم بچه ها هم بزرگترها. خانوادگی رفتیم ماشین برقی که خیلی خوش گذشتقلب

4شنبه رفتیم گنج نامه. ناهارمون رو که خوردیم حرکت کردیم به سمت تله کابین. عمه شهرزاد توی کابین ما بودماچ

وقتی رسیدیم بالا رفتیم همونجا روی کوهها کمی قدم زدیم آش دوغ خوردیم و برگشتیم پایین.

و

سورتمه ریلی سوار شدیم. خیلی باحال بود. من و خاله پری باهم بودیم ارمیا و باباشهروز هم باهمقلب

روی پیچها اینقدر جیغ زدیم که وقتی رسیدیم پایین صدامون دورگه شده بود!!! نیشخند

اما ارمیا اینقدر خوشش اومده بود که دوباره سوار شد اما ایندفعه همراه باباجونقلب

خلاصه که خیلی خوش گذشت.

همونجا پارک هم داشت که بازهم رفتیم ماشین برقی که بازهم خیلی خوب بود. ارمیا بازهم با باباجون بودماچ بعدش رفتیم سینما 5بعدی که فیلمش خیلی بد بود.

ساعت طرفای 7-8 بود که از اونجا رفتیم و  توی پارک باباطاهر نشستیم. شام رو همونجا خوردیم. بچه ها دوباره مشغول بازی شدندبغل

آخرشب هم سوار کالسکه شدیم(ارمیا و دختر عموهاش، من، مامان جون و زن عمو مریم) باباشهروزهم توی ماشین دنبالمون میومد و چراغ و بوق میزد ابله خلاصه که اینجا هم خیلی خوش گذشتدلقک

روز5شنبه رفتیم غار علی صدر که واقعا بینظیر و عالی بود. سنگهایی که از سقف آویزون بودن بینهایت جالب بود.

ناهار رو توی محوطه پارک همونجا خوردیم باباجون برامون جوجه کباب درست کرده بود دستشون درد نکنه خیلی چسبیدخوشمزه

بعداز خوردن ناهار، حرکت کردیم به سمت غار.

حدود نیم ساعت با قایق توی غار حرکت کردیم، بعدش پیاده شدیم و یک ساعتی رو پیاده رفتیم تا به مسیر برگشت رسیدیم.دوباره برای نیم ساعته دیگه سوار قایق ها شدیم و برگشتیم.

شب رو رفتیم توی یه فضای سبزی نشستیم شام رو همونجا خوردیم. بارون نم نم هم شروع به باریدن کرده بودخیال باطل

روزجمعه رفتیم بازار کمی خرید کردیم. از اونجا دوباره رفتیم گنج نامه چون روز اول یادمون رفته بود بریم آبشار رو ببینیم!!!زبان

آبشار قشنگی بود بعدش دوباره رفتیم سورتمه ریلی سوار شدیم و فوتبال دستی بازی کردیم و بازهم ماشین برقیمژه

وقتی داشتیم برمیگشتیم بارون شدیدی شروع شده بود که واقعا دوقدم جلوتر رو نمیدیدی!!

رنگین کمان بعد از بارونخیال باطل

شب رو رفتیم اراک خونه پدر زنعمو زهرا خوابیدیم.

شنبه ساعت نزدیکهای 12ظهر بود که ازشون تشکر و خداحافظی کردیمقلب

رفتیم به بازار سرپوشیده ای که همونجا بود و آخرین سوغاتیها رو خریدیم و حرکت به سمت اهواز.

ناهار رو بین راه خوردیم، باباجون برامون کوبیده درست کرده بود دستشون درد نکنه، اینم خیلی خوشمزه بودماچ

بعدش دوباره راه افتادیم. بین راه چندباری توقف کوتاه داشتیم.برعکس رفتنمون که ارمیا همش خواب بود ایندفعه ارمیا تا نزدیکهای اهواز بیداربودچشمک

حدودای 3صبح 1شنبه بود که رسیدیم خونمون.

این بود گزارش سفر 5-6 روزه ما به شهر تاریخی و زیبای همدان.سفر خیلی خوبی بود و کلی خوش گذشتقلب

جمعه 6مرداد تولد عمه شهرزادعزیز بود از همینجا تولدش تبریک میگم و بهترین ِ بهترینها رو براشون آرزو میکنیمقلبماچبغل

عمه شهرزاد جونم تولدت مبارکماچبغل

مامان باربد

چه پسر نازی دارین و چه سفر خوبی داشتین. امیدوارم همیشه شاد و در کنار هم باشید.

ارغوان

سلام واییی چقد پست نخونده دارم من!!!!چقد این فسقلی بزرگ شده با اون موهای فشنشش[ماچ][بغل][ماچ]دوست دارم فسقلی خوشگل[قلب]

مریم مامان موژان

[بغل]همیشه به سفر.چه پسر نازی چه عکسای قشنگی[بغل]

فهیمه مامان پرهام

سلام شکوه جون می دونم خیلی وقته کمرنگ بودم، اما شما از اولین لینکای من بودین و هیچوقت فراموش تون نمی کنم خوبین؟ ارمیا جون خوبه؟ همدان خیلی قشنگه و خوشحالم که بهتون خوش گذشته.... عکسای ارمیا جونم که خیلی ناز بود، خصوصا" دو تای اول و یکی به آخری [قلب] دلم براش تنگ شده بود [ماچ] ولی خوب دل از عزای بازی در آوردینا [چشمک] ضمنا" تولد عمه شهرزاد رو هم با تاخیر تبریک میگم [گل]

مامان سامی

چه سفر خوبی داشتین. همیشه به سفر و گردش[لبخند]قالب جدید مبارک[قلب]

مامانی طاها

عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد .[گل]

بازاریاب

دوست عزیز سلام اگر تمایل دارید مدیریت قوی تری بر وبلاگ خود داشته باشید،امکانات بیشتری به مخاطبین خود ارائه نمایید و یا یک گام بزرگ برای ورود به دنیای وب مستران بردارید ما توصیه می کنیم همین امروز از امکانات رایگان ارائه شده توسط تیم اندیشه ی برتر نهایت بهره را ببرید و با تبدیل وبلاگ خود به وب سایت خواسته های خود را محقق کنید. هم اکنون اقدام کنید و از امکانات دامین و هاست رایگان برخوردار شوید http://designer.moshakhasat.com همچنین در صورتی که تمایل دارید از طریق وبلاگ خود کسب درآمد کنید آدرس زیر را نیز حتما ملاحظه بفرمایید http://www.moshakhasat.com/index.php?route=information/information&information_id=9 با تشکر 1345407541.33

mosafer

با سلام خدمت دوست عزیز برای سفر ارزان و شیک به ایتالیا (رم) و اسپانیا(جزایر قناری) به مدت 2 هفته قبل از هر اقدام با ما تماس بگیرید 09336251167 ممنون